everyone deserves a happy ending... 12

ANJELICAS PERSPELTIV

 

När jag öppnade ögonen igen så var jag på en äng. Inte vilken äng som helst, utan ängen min äng, den som jag hade spenderat många timmar på, kanske till och med mina sist timmar också.

                                                 
Jag tittade ut över ängen. Snabbt så får jag syn på en person, en liten flicka. Hennes mörka länga hår dansade i vinden, och hennes skratt ekade bland träden. jag viste vem den lilla flickan var, hur hun kommit hit och varför hon skrattade. Jag visste allt om denna lilla tjejen. Den lilla flickan med det länga mörka håret var jag, fast för 6 år sedan. Det jag nu såg framför mig var ett kärt minne. Den dagen hade jag vågat sjunga för Car, jag hade tagit ett djup andetag och jag sjöng the winner takes it all för honom. Det var första gången jag någonsin sjung för någon. Jag hade varit så glad att jag sedan sprungit hit till ängen. Där jag spenderade resten av dagen med att sjunga och dansa till olika låter.

Det var ett kärt minne, men jag fattade inte varför jag såg detta. Sen försvann ängen och en stor väg fans nu framför mig.

Detta var också ett minne, vilket jag uppfattade ganska snabbt.

Det var en gång på hösten, jag hade gått ifrån skolan. Jag orkade inte med alla ord och alla blickar jag fick kastandes emot mig, så jag gick. Jag började gå, jag visste inte vart jag skulle men jag gick ändå. Orkade inte bry mig. Jag satte på musik i mina hörlurar och jag kom in i musikens värld.
Jag hade kommit till en liten väg utanför staden där jag bodde, när jag plötsligt råkade gå in i en person.
Vi båda ramlade, när jag tittade upp så såg jag ett vänligt leende, det leendet som tillhör en person jag älskar väldigt mycket.

jag hade nu sätt mina två finaste minnen jag har. 

                                                
Sen försvann det och ett ljus uppenbarade sig. Jag visste vad detta betydde, om jag nu gick in i ljuset så var jag borta för alltid. Men ändå så drogs mina steg sin riktning mot ljuset. Då hörde jag det som fick mig att inse vad allt jag hade betydde. Covern som förändrade mitt liv, covern på låten so sick som sjöngs av min stora idol och vän Justin Bieber. covern som nu drog mig tillbaka till livet och gjorde så att jag öppnad emina ögon och befan mig i en sjukhus säng. så lycklig att jag inget annat än kan le mot de nu 5 par förvånade men glada ögonen som tittar på mig och tillhör mina vänner, Chaz, Caitlin, Christian, Justin och Ryan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0