I will never stop loving you! del 25

förra delen:


Nelly's perspektiv.
när jag kom till skolan stog alla utanför klassrummet. jag gick fram till sam.
- eh varför går vi inte in.
- vi ska åka iväg nånstanns typ.
- okej.
vi gick till bussen och åkte iväg. ja visste inte vart vi skulle men jag brydde mig inte så mycket.


när vi hade börjat åka ställde sig mr hum upp och började prata.
- det kommer att ta ungefär en halvtimma, och jag säger till när vi nästan är där så fråga inte när vi är framme.
tack.
jag tog upp mobilen och smsade justin.

Hej snygging, vad gör du? <33

efter bara någon minut svarade han.

hejj shawty. inte så mkt har tröök i skolan <3 du då?

- vem smsar du med? fråga sebbe som satt brevid mig.
- vem tror du? ;)
- hhhmmm kan det vara bieber?
- haha japp hur kunde du veta de?
- jag är synsk vettö ;)

har typ jätte tröökit i bussen <3

Justins perspektiv:
synd att inte jag var där då ;) eh vad ska du göra sen?
undra vart ryan och dom andra var nu? jag hade bara varit med Destiny sen jag skulle visa henne runt. vi hade pratat ganska mycket om henne nästan hela tiden nu, ganska tjatigt nästan.
- nu får du berätta lite om dig :)
- eehh jag heter justin drew bieber då, och komer från stratford ontario i canada men bor här nu i stlanta. ibland
brukar jag väll vara ute och turnea och ha konserter. jag gillar att spela basket. jag bor med min mamma i ett hus inte så långt härifrån. Vill du veta någonting mer?

- det räcker nog.
jag kanske skulle sagt att jag var tillsamans med nelly? fast det komer hon nog få veta snart. det vibrerade i mobilen igen. jag tog upp den och kollade, det var från ryan?
- ey vart är du?
- i korridoren med destiny.
- okaj vi kmr.
- okej.
precis när jag ahde lagt ner mobilen fick jag ett nytt sms.
- fan.
sa jag tyst för mig själv.
jag tog upp den och kollade. det var från nelly denna gången. göra läxor och plugga typ :/ men du får gärna hjälpa mig om du vill? :D <33

- vad är det? frågade destiny.
- nej inget. sa jag och ställde mig upp.

destiny's perspektiv:

undra om justin har någon flickvän? fast det borde han nog ha sagt om han hade.
ska jag fråga han kasnke? fast det blir säkert bara konstigt mellan oss då, han kanske tror att jag gillar han då?
jag ska nog ta reda på lite mer om justin innan jag gör någonting. han är faktiskt rigtigt gullig, han är både snäll och så jävla snygg.

Nelly's perspektiv.

efter skolan skulle jag och justin hem till mig, han skulle hjäpa mig med läxorna.
- nu är vi framme om några minuter så ni kan börja plocka ihop era saker.
- vart är vi? frågade pontus.
- vi är snart på ett museum.
- neej.
fan. jag ahtar museum, det är det tråkigaste som finns typ.
när vi hade gått in så stannade alla och kollade på mr hum.
- nu komer jag dela in er två och två, vissa blir tre st. alla par får ett papper och en penna, på pappret finns det
ett antal frågor som ni ska svara på. när ni har svarat på alla frågor komer ni tillbaka och lämnar in pappret och sen får ni åka hem, ni kan antingen åka med den stora bussen som ni kom med eller så frå ni ta en vanlig buss hem.
- okej frå vi börja nu? sa sam.
- ja.
jag fick vara med Sebbe, vi började på en gång.
efter två timmar så var vi klara med alla frågor, det var inte speciellt svåra frågor så det gick ganska snabbt. när vi kom tillbaka var det ingen som var klar än, så jag och sebbe bestämmde oss för att åka hem.
när vi satt på bussen ringde jag justin.
- hej snygging.
- hej shawty.
- vad gör du?
- sitter i skolan.
- jaha, men vi har slutat nu, eller a jag och sebbe sitter på bussen påväg hem.
. okej men jag slutar om en timma.
- okej, men jag kommer till skolan så kan jag väta på dig. behöver ändå hämta mina böcker om vi ska kunna plugga.
- okaj va bra, men jag går in nu så måste lägga på nu.
- okej hejdå älskling.
- hejdå shawty.
när vi kom till skolan gick jag till mitt skåp och tog ut mina böcker, sedan gick jag upp till justins korridor. jag kollade in igenom fönstret. justin satt brevid nån tjej som jag inte kände igen. hon var väldigt snygg måste jag säga. hoppas bara inte hon är nån sån som är typ ett galet justin bieber fan.
när dom slutade kom justin ut, han såg mig inte först och gick till sitt skåp. den nya tjejen tog sina saker sen gick hon fram och kramade justin. jag gick fram till justin.
- hej shawty, sa han och kysste mig.
- eyy sånt får ni gö hemma ;) sa christian.
- haha hej christian. sa ja.
vi började gå till justins bil.
- vem var tjejen som du kramade förut?
- eh destiny.

vet att jag inte har skrivit på typ flera år men aa här har ni iallafall del 25 :) blev inte så lång denna gången men aa:) hoppas ni gillar den iallafall puss //linnea <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMGGGGG SKIIIIIIT BRAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR

2011-10-18 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0