I will never stop loving you del 26






förra delen:
- hej shawty, sa han och kysste mig.
- eyy sånt får ni gö hemma ;) sa christian.
- haha hej christian. sa ja.
vi började gå till justins bil.
- vem var tjejen som du kramade förut?
- eh destiny.

- vem är destiny?`
- en ny i klassen bara.
- okej.
justin la sin arm över mig medans vi gick till hans bil. hoppas bara inte det blir någonting mellan justin och hon där destiny. fast hon vet väll att vi är tillsammans.
- eh justin?
- ja shawty?
- vet destiny att vi är tillsammans?
- eh nee
- har du inte sagt de till henne :0
- hon har inte frågat och hon började idag så jag ahr inte pratat med henne så mkt.
- men ni kramades ju förut, det verkade som att ni hade pratat och varit med varandra ganska mycket idag?
- nelly, de kmr inte bli någonting emellan mig och destiny! jag älskar DIG och ingen annan.
han böjde sig ner och kysste mig snabbt på munnen.
- okej.
Vi åkte hem till mig.
- hallå?
ingen som svarade så de är väll ingen hemma gissar jag. vi gick in till köket och tog fram mackor och oboy.
- så vad har du för läxa då?
- matte och engelska bara :)
- men de är ju jag verkligen grymm på ;)
- haha vad bra då.
vi gjorde iordning varsin macka och tog ett glas oboy och gick och satte oss i vardagsrummet, jag hämtade min väska och tog upp läxorna.
justin såg inte så road ut när jag började med matten.
- justin, du kan hämta min data om du vill.
- okej, men säg till om du behöver hjälp.
- haha jaja.
han sprang upp till mitt rum och hämtade min data, han satte sig brevid mig och satt och kollade på datan. jag fortsatte med min läxa, när jag var klar med matten kom jag till engelskan som inte direkt är mitt bästa ämne. jag kom till uppgift två sen kom jag inte längre.
- ee justin.
- jaa?
- jag behöver lite hjälp.
- okej :)
han hjälpte mig med hela engelska läxan :)
- hur skulle du klara dig utan mig? ;) sa han när vi var klara.
- haha de hade nog aldrig gått.
- så vad ska vi göra nu då?
- vi kan väll titta på en film? sa justin.

Justin's perspektiv:
- okej, men bara om det finns nån bra film.
- jag hittar alltid bra filmer.
- inte när de gäller skräckfilmer!
- haha det är bara för att du är en sån liten fegis som alltid sätter sig i mitt knä för att du är så himla rädd.
- pff nej!,
- haha, kom nu ;)
vi gick upp till nellys rum och kollade bland hennes filmer. jag hittade never say never blan allihopa.
- va det inte du som inte var en belieber? sa jag och höll upp filmen.
- haha joo men eftersom att min pojkvän var med i den så var jag ju tvungen att köpa den ;)
- haha ska vi kolla på den?
- kan vi väll göra.
vi la oss i hennes säng och började titta på filmen, jag låg och sjöng med i början av den. nelly låg och mimade med i låtarna som kom.
- du är ingen belieber men ändå kan du alla mina låtar?
- jag kanske har ändrat min åsikt om dig sen vi började träffas ;)
- tur de ;) haha.
vi kollade inte så mycket på filmen längre, vi låg mest och pratade om allt möjligt. efter sen stund blev de tyst, jag började kyssa henne, kyssen gick över till hångel och det slutade med att alla kläder låg på golvet. nelly låg med huvet på mitt bröst.
- jag älskar dig!
hon tittade upp på mig.

- jag älskar dig med. sa hon och kysste mig.
hon satte sig upp och tog sin morgonrock på sig.
- vart ska du nu då? :O
- duscha.

Nelly's perspektiv:
- får man joina?
- haha kanske de kanske?
- snälla? sa han och gjorde sitt puppyface.
- okej då.
vi gick in till duschen. tur att jag har ett eget badrumm iallafall.
när vi hade duschat klart gick vi ut till mitt rum. justin satte på sig sina kläder igen och jag gick in till min garderob och kollade vad jag skulle ha på mig. jag började med att sätta på mmig ett par vita trosor och en vit bh. jag tog ett par hot pants och ett linne och gick ut till justin igen.
- jag har nog världens snyggaste flickvän!
- och jag har världens snyggaste pojkvän! sa jag och skrattade lite sen satte jag på mig mina kläder.
jag plockade upp mina andra kläder som jag hade haft idag och la dom i tvätten.
- hur mycket är klockan? frågade justin.
- den är 7.
- jag borde nog åka hem nu, så inte mamma blir orolig eller nåt.
- okej.
vi gick ner till hallen, sebastian och mamma hade kommit hem nu.
- hej nelly och justin.
- hejj julia och sebbe.
- hejj mamma.
- vad har ni gjort idag då?
jag kollade snabbt på justin.
- justin hjälpte mig med engelska läxan :)
- okej.
- japp.
vi gick till hallen.
- hejdå shawty, sa justin och kysste mig.
- hejdå, ses imon.
justin gick ut till sin bil´och åkte hem.
- är du hungrig?
- japp, vad blir det för mat?
- pastasallad, det är snart klart så du kan börja duka och säga till sebastian.
- okej. jag började med att duka sen sprang jag upp till sebbe som hade gått upp till sitt rum och sa till han.
pappa kom hem efter en stund oxå.
när vi satt vid köksbordet pratade vi om vad jag ville ha när jag fyllde år?
- vad vill du ha nu då? u fyller ju år näst nästa vecka.
- en bil :D
- haha, men först måste du ju ha körkort.
- ja men de kan jag ju ta när jag fyller år.
- aaa vi får se.
nästa dag hämtade justin upp mig, vi gick hand i hand in till skolan. vi gick fram till sam och dom andra.
- hejj.
- värst vad ni ser glada ut då?, vad gjorde ni egentligen igår ;)
- läxa bara, sa justin och kollade på mig.
- jo visst.
det ringde in så dom gick till sin korridor och vi gick till våran.

det blev en ganska lång idag iallafall :) hoppas ni gillar den :D<3 //linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

moreeeeeeeeee

2011-10-24 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0